ولوو شرکت نفتی
 
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید اینجا عکس تمامی ماشین های سنگین موجود در استان مازندران قابل مشاهده هست هدف ما در این انجمن گرامی داشتن شغل رانندگی و ارج نهادن به آن است


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 342
بازدید کل : 31213
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1

معرفی کامیون های ایران 62 (مازندران)
پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:ولوو شرکت نفتی,FH12, :: 22:28 ::  نويسنده : حسین دل برده

سلام

این ولوو FH12 رو تقدیم میکنم به ارشیا که عشق ولوو،کورش کرده

هی بهش میگم برو دانگ فنگ بخر،مگه گوش میکنه....



نظرات شما عزیزان:

سجادافاش
ساعت8:23---14 بهمن 1392
به به بنازم سالار اسپورت شركت نفتي

مسعود ایران 14
ساعت14:28---12 بهمن 1392
دنگ فنگ هم شد ماشین داش؟
ولوو و اسکنیا و بنز رو عشق است این حرف رو نزن داداش عشقه کشته و مرده اون برف پاک کن سه تایی جلوش هستم


ریکا آملی
ساعت14:38---11 بهمن 1392
برار دنگ فنگ کی نگاه کنه امه رفق هایته 1ماه نیه ماشین مثل گل پرپر شده بیه شتاب دانگ فنگ ادم رو دیوونه میکنه...

علی IR46
ساعت10:33---11 بهمن 1392
وجدانن هیچ شرکت نفتی مثل شرکت نفتی های گیلان نمیشه...
حیف انطرفانمیرم تاعکسشونوبگیرم...
داداش توفکردنگ و فنگ برات هستما....
بعدشم داداش آدم زیل ایفاداشته باشه دنگ و فنگ نداشته باشه
یاعلی...


ایران۶۸-ارشیا
ساعت8:23---11 بهمن 1392
خخخخخخخخ برادر من,من با ولوو بزرگ شدم-با ولوو زندگی کردم
اول خدا بعد ولوو
دمت داغ این اف هاش هم خیلی خوشگله به به فقط پلاک کاپتاژی که داره فکر کنم قلابی باشه نه?!?! من کوچیکتم والا احتمالا مه قلابی هست چون این ولوو ها تو زمان کارشون هیچ وقت خارج از کشور نمیرن که این پلاک رو نصب کنن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی کامیون های ایران 62 (مازندران) و آدرس hossein62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.